м. Київ, вул.Київская 4
Карта проїзду
СТО: +38 096 116 29 40
Прийом заявок 24/7
Перезвонити Вам?

Ремонт ходової БМВ - якісно і максимально швидко усунемо поломку підвіски BMW

 Ремонт ходової БМВ - якісно і максимально швидко усунемо поломку підвіски BMW

Підвіска сучасних автомобілів BMW - складна механічна система, що складається з безлічі компонентів. Використання полегшених алюмінієвих важелів, гумово шарнірів (сайлентблоков), амортизаційних поворотних стійок, дозволяє домогтися неперевершених ходових якостей автомобіля BMW, кращої керованості на будь-якій швидкості і комфорту при їзді.

Записатися в 1 клік

Ремонт ходової бмв, усунення несправностей приводів і підвіски в автомобілях bmw в автосервісі Germany Auto

заміна амортизаторів, ресор і підшипників bmw в автосервісі Germany Auto

Ремонт

  • Заміна амортизаторів
  • Заміна амортизаторів з електронною системою регулювання жорсткості
  • Заміна пневматичних ресор (пневматичних подушок) системи EHC
  • Заміна важелів підвіски
  • Заміна ступичні підшипників

Підвіска автомобілів BMW досить надійна, але при експлуатації її в умовах екстремальної їзди і їзди по дорогах з поганим покриттям, вузли підвіски швидко зношуються і потребують заміни. Діагностика стукотів і люфтів в підвісці є рекомендованим заходом при проведенні технічного обслуговування вашого автомобіля в техцентрі Germany Auto.

Техцентр Germany Auto здійснює повний комплекс робіт по ремонту ходової частини BMW.

Вартість послуг

Найменування послуг Ціна від
Діагностика ходової 200 грн.

Заміна амортизаторів BMW

Амортизатор BMW - елемент конструкції автомобіля, призначений для гасіння вертикальних коливань кузова автомобіля, а так само для поглинання поштовхів і ударів рухомих елементів конструкції автомобіля.

В автомобілях BMW застосовується кілька видів амортизаторів: звичайні і амортизатори з електронною системою зміни жорсткості.

Звичайні амортизатори встановлюються спільно з пружним елементом, таким як пружина або пневматична ресора ( пневматична подушка ).

При заміні амортизаційної стійки, встановленої в зборі з пружиною, пружина стискається спеціальним знімачем, після цього амортизатор виймається з конструкції і встановлюється новий амортизатор. При заміні амортизатора необхідно так само замінити такі елементи конструкції:

  • пильовик і відбійник (додатковий амортизатор);
  • опору амортизатора;
  • пружину, якщо є така необхідність. Зазвичай пружини необхідно замінити, якщо встановлені пружини не здатні підтримувати конструкційну висоту кузова.

Після заміни амортизаторів обов'язково зробити регулювання коліс.

Заміна амортизаторів з електронною системою регулювання жорсткості.

В автомобілях BMW можлива установка амортизаторів з системою електронного регулювання жорсткості амортизаторів (EDC), що входить в систему активної стабілізації автомобіля BMW Adaptive Drive. Система забезпечує автоматичне регулювання жорсткості кожної амортизаційної стоки в залежності від зовнішніх умов руху автомобіля, забезпечуючи неперевершену керованість і Кофморт керування автомобілем BMW. Система дозволяє знизити вплив якості дорожнього покриття на керованість автомобілем.

Система EDC встановлюється на сучасних автомобілях BMW (BMW X5 E70, X6 E71, 5-series F10, 7-series F01, F02) і включає в себе: блок управління системою вертикальної динаміки (VDM) і сателіти демпферів - електронні блоки управління, встановлені безпосередньо на амортизаційних стійках (EDCSHL, EDCSHR, EDCSVL, EDCSVR).

Блоки управління системи EDC з'єднані високошвидкісною шиною даних FlexRay, що забезпечує швидкість обміну даними між блоками до 10 мегабіт в секунду, що дозволяє блокам управління системи вертикальної динаміки в режимі реального часу обмінюватися актуальною інформацією про стан автомобіля і управляти різними параметрами ходової частини автомобіля.

Фахівці техцентру SIS-MOTORS володіють усіма необхідними знаннями, досвідом і обладнанням для діагностики і ремонту систем вертикальної динаміки встановлюються на сучасні автомобілі BMW.

В разі заміни амортизаційних стійок із змінною жорсткістю , необхідно програмування і кодування електронного блоку управління сателіта демпфера.

Заміна пневматичних ресор (пневматичних подушок) системи EHC

Система EHC (Electronic height control) входить в систему управління вертикальної динамікою автомобіля BMW.

Система EHC включає в себе наступні компоненти:

  • блок управління EHC;
  • датчики дорожнього просвіту - встановлені поруч з колесами на важелях підвіски, що дозволяє блоку управління визначати відхилення висоти кожного колеса в режимі реального часу;
  • пневматичний компресор з ресивером - призначений для створення і підтримки в пневматичній системі тиску, необхідного для надування пневматичних ресор;
  • пневматичні ресори - пружні елементи, встановлені спільно з амортизаційними стійками, що дозволяють динамічно регулювати висоту дорожнього просвіту автомобіля.

Система EHC на автомобілях BMW досить надійна, але можливі такі несправності:

  • пошкодження пневматичної ресори. Якщо після стоянки вашого автомобіля він «просідає» на одне колесо, то ймовірно пошкодження пневматичної подушки. Діагностика пошкодження здійснюється шляхом нанесення мильного розчину на поверхню подушки. При наявності пошкодження, через яке виходить повітря, виникають пухирі. Для усунення несправності необхідна заміна пневматичної ресори ;
  • вихід з ладу датчика дорожнього просвіту. В даному випадку, на бортовому комп'ютері з'явиться повідомлення «регулювання висоти дорожнього просвіту відключена» і висвітиться відповідний індикатор на приладовій панелі. Необхідно провести комп'ютерну діагностику БМВ і замінити що вийшов з ладу датчик дорожнього просвіту;
  • вихід з ладу компресора пневматичної підвіски.

Після будь-яких маніпуляцій з пневматичною системою, необхідно провести регулювання висоти дорожнього просвіту BMW .

Заміна важелів підвіски

У підвісці автомобіля BMW використовується багатоважільна незалежна підвіска, в якій використовуються різні види важелів.
Передня підвіска автомобіля BMW складається з наступних елементів:

  • передній поздовжній важіль. Цей важіль з одного боку через резинометаллический шарнір (сайлентблок) закріплений на балці переднього моста автомобіля, а з іншого боку закріплений на важелі через кульову опору. Якщо в ході діагностики ходової частини виявляється пошкодження сайлентблока підвіски, або люфт в кульовій опорі, то необхідна заміна важеля підвіски, заміна кульової опори або заміна сайлентблока передньої підвіски BMW;
  • передній поперечний важіль;
  • кермові тяги з керманичами наконечниками. Кермові тяги з'єднують рульову рейку з поворотним кулаком передньої підвіски і дозволяють рульовій рейці змінювати кут повороту колеса. У разі виявлення люфту в рульовій тязі або наконечниках, необхідна заміна обох тяг в зборі з наконечниками, так як виникає підвищений знос рульової рейки і підвищується ймовірність виходу її з ладу.

У задній підвісці використовуються наступні елементи:

  • задній верхній поперечний важіль підвіски. У підвісці автомобіля BMW грає роль важеля регулювання розвалу заднього колеса. Важіль кріпиться до кузова за допомогою болта з ексцентрикової шайбою, яка дозволяє регулювати положення важеля за допомогою переміщення шайби навколо своєї осі. При заміні заднього поперечного важеля, рекомендується заміна болта, гайки і шайби;
  • задній H-подібний важіль, що з'єднує балку заднього моста автомобіля з маточиною колеса. У разі стуку в задній підвісці, необхідно замінити сайлентблоки заднього H-образного важеля;
  • інтегральний важіль і плаваючий сайлентблок. Якщо ваш BMW «скрипить як віз» при їзді на малій швидкості, найімовірніше в даному випадку вийшов з ладу задній плаваючий сайлентблок. Необхідна заміна задніх плаваючих сайлентблоков і інтегральних важелів;
  • сайлентблоки кріплення заднього моста.

Після заміни будь-яких елементів підвіски необхідний сход-розвал.

Заміна ступичні підшипників

Якщо при їзді в вашому BMW чути гул, наростаючий і міняє тон зі збільшенням швидкості, то можливо в вашому автомобілі вийшов з ладу один або кілька ступичні підшипників.

Майстра техцентру Germany Auto проведуть діагностику ходової частини, виявлять несправні підшипники і зроблять заміну. Техцентр має все необхідне обладнання для установки підшипника всередину маточини методом запресовування. В даному випадку маточина колеса знімається з автомобіля і за допомогою гідравлічного преса замінюється підшипник.

У нас Ви можете записатися на обслуговування і ремонт підвіски Вашого «БМВ». Телефонуйте: +38 096 116 29 40

Техцентр Germany Auto з радістю обслужить Вас.

Послуги з ремонту BMW

Автоелектрика
Двигуна
Рульової рейки
Блока ABS
Відновлення амортизаторів
Заправка кондиціонера
Коробки передач
Кузовний
Підвіски і приводів
Чіп-тюнінг

Залишилися питання?
Телефонуйте прямо зараз!

СТО: +38 096 116 29 40

Телефонуйте або
залишайте заявку

СТО: +38 096 116 29 40